Instalace a školení

Instalace svépomocí Nebojíte se zapojení počítače, tiskárny a rádi sami přicházíte věcem na kloub? Pokladní systém Harsys si můžete objednat zcela bez služeb nebo třeba jen s přípravou ceníku. check
Vše vám zašleme kurýrem nebo elektronicky.
check
Po zapojení vám se zprovozněním pomůžeme na dálku.
check
Kdykoli si nebudete s něčím vědět rady, můžete zavolat.
check
Veškerá podpora včetně telefonické je prvních 6 měsíců zdarma.
check
Nulové náklady na služby.
no
Uvedení do provozu zabere o trochu více času.
Školení po telefonu Zapojení hardware zvládnete sami, ale s instalací chcete pomoci a požadujete alespoň základní, rychlé zaškolení? Skvělá volba! Po telefonu vám ukážeme základní principy programu. Rychle vás naučíme zakládat položky nebo pracovat s účty. Dál už budete vědět sami. check
Hardware vám zašleme kurýrem.
check
Po zapojení vše společně nastavíme pomocí vzdálené správy.
check
Telefonicky vás i zaškolíme a ukážeme vám nejdůležitější části programu.
check
Školení lze rozdělit do několika částí dle potřeby.
check
Veškerá další podpora včetně telefonování je prvních 6 měsíců zdarma.
check
Nejlepší poměr výkon/cena.
no
Bez osobního kontaktu s technikem.
Instalace na místě Doporučujeme! Osobní kontakt se zkušeným technikem, který má za sebou stovky instalací, těžko něco nahradí. Nabízíme profesionální služby „na klíč“. Technik u vás stráví 4-6hodin, ale až bude odjíždět, bude systém „ready“. Není výjimkou, že se systém spouští naostro již v den instalace. check
Technik vše zapojí a nastaví přímo na místě.
check
Doporučený balíček „Komplet komfort“ zahrnuje i přípravu ceníku.
check
Technik zaškolí jak obsluhující personál, tak manažery.
check
Minimum starostí pro vás.
check
Nejrychlejší a nejlepší způsob, jak systém zprovoznit.

Máte zájem o nezávaznou konzultaci?
Zanechte číslo a my se vám ozveme.

Telefon * Odeslat

Často kladené otázky

Opravdu můžeme zvládnout celý systém zapojit a nastavit sami? Ano - umíte-li s počítači nebo někoho takového máte ve firmě či v rodině, pak se nemusíte obávat.

A pokud byste nakonec přece jen raději objednali zaškolení na místě, nebude to problém. Zajedeme k vám dodatečně.
Říkáte po telefonu? To budeme celý den se sluchátkem na uchu? Vydržíme to? Školení „po telefonu“ (online) určitě bývá pro obě strany náročnější; osobní kontakt je přece jen nejlepší. Proto bývá kratší - trvá dejme tomu do 2 hodin. Podle potřeby jej ale lze opakovat nebo rozdělit do více částí. Během školení budeme k vašemu počítači připojeni pomocí vzdálené správy, takže vám budeme nejen napovídat, ale práci s programem přímo předvádět.

Po úvodním zaškolení nejspíš vystačíte jen s občasným zavoláním na hot-line. Kdykoli narazíte na nějakou nejasnost, zeptáte se.

Podívejte se i na další otázky a odpovědi.

arrow-up-up