Instalace a školení

/assets/images/pages/instalace-svepomoci-3.jpg Instalace [b:svépomocí] Nebojíte se zapojení počítače, tiskárny a_rádi sami přicházíte věcem na kloub? Pokladní systém Harsys si můžete objednat zcela bez služeb nebo třeba jen s_přípravou ceníku. check Vše vám zašleme kurýrem nebo elektronicky. check Po zapojení vám se zprovozněním [b:pomůžeme na dálku]. check Kdykoli si nebudete s_něčím vědět rady, můžete zavolat. check Veškerá podpora včetně telefonické je prvních 6_měsíců zdarma. check Nulové náklady na služby. no Uvedení do provozu zabere o_trochu více času. /assets/images/pages/instalace-skolenipotel.jpg Školení [b:po telefonu] [b:Zapojení hardware zvládnete] sami, ale s_instalací chcete pomoci a požadujete alespoň základní, rychlé zaškolení? Skvělá volba! Po telefonu vám [b:ukážeme] základní principy programu. Rychle vás [b:naučíme] zakládat položky nebo pracovat s účty. Dál už budete vědět sami. check Hardware vám zašleme kurýrem. check Po zapojení vše společně nastavíme pomocí vzdálené správy. check Telefonicky vás i zaškolíme a ukážeme vám nejdůležitější části programu. check Školení lze rozdělit do několika částí dle potřeby. check Veškerá další podpora včetně telefonování je prvních 6 měsíců zdarma. check Nejlepší poměr výkon/cena. no Bez osobního kontaktu s technikem. /assets/images/pages/instalace-technik.jpg Instalace [b:na místě] Doporučujeme! Osobní kontakt se [b:zkušeným technikem], který má za sebou stovky instalací, těžko něco nahradí. Nabízíme [b:profesionální služby] "na klíč". Technik u vás stráví 4-6hodin, ale až bude odjíždět, bude systém "ready". Není výjimkou, že se systém spouští naostro již [b:v den instalace]. check Technik vše zapojí a nastaví přímo na místě. check Doporučený balíček "Komplet komfort" zahrnuje i přípravu ceníku. check Technik zaškolí jak obsluhující personál, tak manažery. check Minimum starostí pro vás. check Nejrychlejší a nejlepší způsob, jak systém zprovoznit.

Máte zájem o nezávaznou konzultaci?
Zanechte číslo a my se vám ozveme.

Telefon * Odeslat

Často kladené otázky

Opravdu můžeme zvládnout celý systém zapojit a nastavit sami? Ano - umíte-li s počítači nebo někoho takového máte ve firmě či v rodině, pak se nemusíte obávat.[br2] A pokud byste nakonec přece jen raději objednali zaškolení na místě, nebude to problém. Zajedeme k vám dodatečně. Říkáte po telefonu? To budeme celý den se sluchátkem na uchu? Vydržíme to? Školení "po telefonu" (online) určitě bývá pro obě strany náročnější; osobní kontakt je přece jen nejlepší. Proto bývá kratší - trvá dejme tomu do 2_hodin. Podle potřeby jej ale lze opakovat nebo rozdělit do více částí. Během školení budeme k_vašemu počítači připojeni pomocí vzdálené správy, takže vám budeme nejen napovídat, ale práci s_programem přímo předvádět.[br2] Po úvodním zaškolení nejspíš vystačíte jen s_občasným zavoláním na hot-line. Kdykoli narazíte na nějakou nejasnost, zeptáte se.

Podívejte se i na další [a:otázky a odpovědi](/casto-kladene-otazky-a-odpovedi-harsys-pokladni-system).

arrow-up-up