Hledám jednoduchý pokladní systém. Zvládnu se Harsys naučit?Každý, i sebejednodušší pokladní systém pro restaurace vyžaduje nějaký čas, než ho plně ovládnete. Harsys ale uvedete do chodu velmi rychle - ať už sami, nebo s naší pomocí.
Pospícháte-li, pak doporučujeme objednat si instalaci a zaškolení naším technikem.
Funkce Harsysu si můžete osvojovat postupně. Zpočátku tak může fungovat ve zjednodušeném režimu - jako pouhá elektronická pokladna. A teprve postupně objevíte, že Harsys ale není jen obyčejná restaurační kasa, ale chytrý pokladní software.Jak rychle mi vybraný pokladní systém dodáte?Kompletní pokladní systém pro restaurace Harsys, tj. hardware a software spolu se zvoleným balíčkem služeb, jsme obvykle schopni dodat velmi rychle - nejdéle do týdne.
Pokud si chcete systém nainstalovat sami, tedy nepožadujete asistenci našeho technika, pak vám jej zvládneme poslat třeba i dnes nebo následující pracovní den.Je cena za nákup systému konečná, nebo budu muset donekonečna platit měsíční paušál?Pokud nemáte pravidelné platby rádi, pak jste tu správně: Harsys si lze normálně koupit, bez dalších povinných poplatků.
Podrobné informace o rozdílech mezi koupí a pronájmemMohu si koupit nejprve levnější verzi a v budoucnu případně doplatit na nějakou vyšší?Samozřejmě je to možné: Do začátku si klidně kupte třeba LITE bez skladů. A pokud se později rozhodnete začít hlídat i sklady (třeba kvůli nepoctivému personálu)...prostě sklady dokoupíte. U nás se doplácí jen rozdíl mezi variantami programu dle aktuálního ceníku a nic navíc.
Během času si můžete původně zakoupenou licenci libovolně rozšiřovat či dokupovat další dostupné moduly.Je možný nákup na splátky?Rozhodně ano. Zavolejte a dostupné varianty prodeje vám vysvětlíme.
Podrobné info o možných způsobech nákupuMohu si Harsys nainstalovat na vlastní hardware, který mi zbyl po předchozím systému?Ano, je to možné, protože Harsys bez problému funguje na běžném počítači s Windows. Vhodnost vašeho hardware ale doporučujeme předem konzultovat s naší technickou podporou. Posoudíme, co vše lze využít a případně doporučíme, co raději vyměnit.Na hraní s demoverzí nemám čas. Může mi někdo předvést, jak program funguje?Samozřejmě: Pokladní systém Harsys vám rádi ještě před zakoupením předvedeme. Jak to funguje? Domluvíme si s vámi konkrétní termín, zavoláme a pomocí vzdálené správy program nainstalujeme na zkoušku. V rámci hovoru předvedeme základní funkce programu a zodpovíme vaše případné dotazy.
Rádi vás také přivítáme přímo u nás v naší kanceláři, nebo, budete-li mít zájem, vyšleme k vám obchodního zástupce.Potřebuje kasa internet?Na rozdíl od jiných programů jsou data Harsysu přímo u vás, ne v cizím cloudu. Díky tomu do vašich dat nikdo nevidí a také kasa nemusí být stále online, na internetu. Přípojení k internetu je sice výhodou (nejen pro naši technickou podporu, ale i pro vás - chcete-li se k systému připojit z domova), ale není nezbytné.
Zvládnu do programu naplnit náš jídelní lístek?Naplnění programu daty není těžké; nějaký čas ale samozřejmě zabere. Pokud chcete urychlit spuštění systému a nebo nemáte moc času, objednejte si přípravu ceníku u nás. Postačí zaslat e‑mailem váš nápojový a jídelní lístek a my vše do programu zadáme za vás.Musím do programu zadávat i receptury?Není to nutné. Program funguje i bez receptur. Receptury můžete (budete-li později chtít sledovat i např. spotřebu surovin kuchyně) zadávat do programu kdykoliv během jeho užívání - i dodatečně. Systém ale lze docela dobře nastartovat a provozovat i bez receptur.Kolik času naplnění systému zabere?Může to být několik málo hodin nebo i celý den - podle toho, kolik máte položek. Pokud během zadávání narazíte na nějaký problém, můžete samozřejmě zavolat na naši hot-line: naši technici vám pomohou, případně poradí nějaký „fígl“, jak si práci usnadnit.
Objednáte-li si přípravu ceníku u nás, můžete využít čas jinak - my vám systém připravíme podle zaslaných podkladů.Mohu data do programu nahrát z excelu? Nebo z mého předchozího programu?Pokud budete mít data ve správném formátu, půjde to. Máte-li zájem o importní modul, kontaktujte nás. Posoudíme i vhodnost vašich dat pro import a případně je upravíme..
Někdy je ale lepší vše navrhnout znovu - čistě a lépe. Poradíme vám.
Po instalaci, technická podpora
Jakou poskytujete záruku na zařízení a program?Záruka na u nás zakoupený hardware se řídí platnou legislativou. I pro firemní zákazníky poskytujeme na většinu položek 24 měsíců. Na funkčnost a bezchybnost software je záruka 6 měsíců v rámci podpory zdarma, v dalším období pak v rámci předplatného.
Pokud se přidáte k našim předplatitelům, budete mít záruku dostupnosti všech vydaných nových verzí programu i v budoucnu.
V případě pronájmu jsou i nové vydané verze již zahrnuty v ceně měsíčního paušálu.Co když si nebudu s něčím vědět rady?Prvních 6 měsíců budete mít podporu v pracovní dny od 8 do 16h zdarma. Můžete zavolat s jakýmkoli dotazem a bez obav z dalších poplatků. Po uplynutí 6 měsíců - budete-li mít zájem - si můžete podporu předplatit i pro další období.
V případě pronájmu je veškerá podpora již zahrnuta v ceně měsíčního paušálu.Co když se mi něco porouchá mimo pracovní dobu podpory (8-16h)?Za mírný poplatek je možné získat službu „Podpora PLUS“. Pak můžete volat každý den, vč. víkendů a svátků, kdykoli od 8 až do 22h.Kolik mě bude stát zavolání na ABX hot-line?Vůbec nic - pokud máte podporu zdarma (6 měsíců po zakoupení systému nebo v rámci pronájmu), nebo jste předplatitelem podpory. U nás se - na rozdíl od jiných pokladních systémů - za čas, který s vámi protelefonujeme, nic neplatí! Stejně tak vám zdarma odpovíme i na písemný dotaz.
V případě pronájmu je veškerá podpora již zahrnuta v ceně měsíčního paušálu.Co je součástí technické podpory a kolik podpora stojí?Technická podpora zahrnuje veškerou pomoc po telefonu, včetně případného připojení k vašemu počítači pomocí vzdálené správy TeamViewer. Zodpovíme také vaše písemné dotazy a máte nárok na nejnovější verze našich programů.
Při vyřizování požadavků nedržíme v ruce stopky; strávený čas neúčtujeme. Po uplynutí 6 měsíců od zakoupení programu, kdy je veškerá podpora zdarma, vám nabídneme předplatné pro další období: výše ročního paušálu závisí na typu a počtu licencí, počtu pokladen a podobně.
Orientační cenu vám sdělíme na vyžádání.
V případě pronájmu je veškerá podpora již zahrnuta v ceně měsíčního paušálu.
Ostatní
Funguje Harsys stejně jako registrační pokladna? Podporuje EET?Harsys samozřejmě plně nahradí jakoukoli klasickou „registrační pokladnu“, a nejen to - poskytuje spustu funkcí a přehledů, které tlačítkové klasické pokladny nemají a ani nemohou mít.
EET modul je stále součástí programu Harsys, přestože EET je již delší dobu zrušena a EET servery finanční správy jsou mimo provoz. Pokud by případně došlo k obnovení EET v původním stavu, bude možné modul znovu aktivovat.
Nenašli jste zde odpověď na vaši otázku? Volejte 353 561 986 nebo nám napište.
Jsme férZa provoz programu vám nebudeme účtovat nic navíc. Žádné skryté poplatky.Náš hardwareNabízíme vyzkoušený hardware, který známe, umíme s ním pomoci a který je opravdu vhodný do gastro provozu.Cenová nabídkaKalkulaci na míru vytvoříme a zašleme obratem. Volejte 774 719 494, nebo nám napište.Čas jsou penízeKaždý den bez fungujícího a spolehlivého pokladního systému znamená ztráty.arrow-up-up