Q & A často kladené otázky

Před objednávkou

Hledám jednoduchý pokladní systém. Zvládnu se Harsys naučit? Každý, i sebejednodušší pokladní systém pro restaurace vyžaduje nějaký čas, než ho plně ovládnete. Harsys ale uvedete do chodu velmi rychle - ať už sami, nebo s_naší pomocí.[br2] Pospícháte-li, pak doporučujeme objednat si [b:instalaci a_zaškolení] naším technikem.[br2] Funkce Harsysu si můžete osvojovat postupně. Zpočátku tak může fungovat ve zjednodušeném režimu - jako pouhá elektronická pokladna. A teprve postupně objevíte, že Harsys ale není jen obyčejná restaurační kasa, ale chytrý pokladní software. Jak rychle mi vybraný pokladní systém dodáte? Kompletní pokladní systém pro restaurace Harsys, tj. hardware a software spolu se zvoleným balíčkem služeb, jsme obvykle schopni dodat velmi rychle - nejdéle do týdne.[br2] Pokud si chcete systém nainstalovat sami, tedy nepožadujete asistenci našeho technika, pak vám jej zvládneme poslat třeba i_dnes nebo následující pracovní den. Je cena za nákup systému konečná, nebo budu muset donekonečna platit měsíční paušál? Pokud nemáte pravidelné platby rádi, pak jste tu správně: Harsys si lze normálně koupit, bez dalších povinných poplatků.[br2] [a:Podrobné informace o_rozdílech mezi koupí a_pronájmem](/dozivotni-licence-nebo-pronajem-programu-pro-restaurace-harsys) Mohu si koupit nejprve levnější verzi a_v budoucnu případně doplatit na nějakou vyšší? Samozřejmě je to možné: Do začátku si klidně kupte třeba LITE bez skladů. A pokud se později rozhodnete začít hlídat i sklady (třeba kvůli nepoctivému personálu)...prostě sklady dokoupíte. U nás se doplácí jen rozdíl mezi variantami programu dle aktuálního ceníku a nic navíc.[br2] Během času si můžete původně zakoupenou licenci libovolně rozšiřovat či dokupovat další dostupné moduly. Je možný nákup na splátky? Rozhodně ano. Zavolejte a_dostupné varianty prodeje vám vysvětlíme.[br2] [a:Podrobné info o možných způsobech nákupu](/pokladna-do-restaurace-na-splatky) Mohu si Harsys nainstalovat na vlastní hardware, který mi zbyl po předchozím systému? Ano, je to možné, protože Harsys bez problému funguje na běžném počítači s_Windows. Vhodnost vašeho hardware ale doporučujeme předem konzultovat s_naší technickou podporou. Posoudíme, co vše lze využít a_případně doporučíme, co raději vyměnit. Na hraní s demoverzí nemám čas. Může mi někdo předvést, jak program funguje? Samozřejmě: Pokladní systém Harsys vám rádi ještě před zakoupením předvedeme. Jak to funguje? Domluvíme si s vámi konkrétní termín, zavoláme a pomocí vzdálené správy program nainstalujeme na zkoušku. V rámci hovoru předvedeme základní funkce programu a_zodpovíme vaše případné dotazy.[br2] Rádi vás také přivítáme přímo u_nás v_naší kanceláři, nebo, budete-li mít zájem, vyšleme k vám obchodního zástupce. Potřebuje kasa internet? Na rozdíl od jiných programů jsou data Harsysu přímo u_vás, ne v cizím cloudu. Díky tomu do vašich dat nikdo nevidí a_také kasa nemusí být stále online, na internetu. Přípojení k internetu je sice výhodou (nejen pro naši technickou podporu, ale i_pro vás - chcete-li se k systému připojit z domova), ale není nezbytné.

Naplnění programu, příprava prodejního ceníku (dat)

Zvládnu do programu naplnit náš jídelní lístek? Naplnění programu daty není těžké; nějaký čas ale samozřejmě zabere. Pokud chcete urychlit spuštění systému a nebo nemáte moc času, objednejte si přípravu ceníku u_nás. Postačí zaslat e‑mailem váš nápojový a_jídelní lístek a_my vše do programu zadáme za vás. Musím do programu zadávat i receptury? Není to nutné. Program funguje i bez receptur. Receptury můžete (budete-li později chtít sledovat i např. spotřebu surovin kuchyně) zadávat do programu kdykoliv během jeho užívání - i dodatečně. Systém ale lze docela dobře nastartovat a_provozovat i_bez receptur. Kolik času naplnění systému zabere? Může to být několik málo hodin nebo i_celý den - podle toho, kolik máte položek. Pokud během zadávání narazíte na nějaký problém, můžete samozřejmě zavolat na naši hot-line: naši technici vám pomohou, případně poradí nějaký "fígl", jak si práci usnadnit.[br2] Objednáte-li si přípravu ceníku u nás, můžete využít čas jinak - my vám systém připravíme podle zaslaných podkladů. Mohu data do programu nahrát z excelu? Nebo z mého předchozího programu? Pokud budete mít data ve správném formátu, půjde to. Máte-li zájem o importní modul, kontaktujte nás. Posoudíme i_vhodnost vašich dat pro import a_případně je upravíme..[br2] Někdy je ale lepší vše navrhnout znovu - čistě a_lépe. Poradíme vám.

Po instalaci, technická podpora

Jakou poskytujete záruku na zařízení a program? Záruka na u nás zakoupený hardware se řídí platnou legislativou. I_pro firemní zákazníky poskytujeme na většinu položek 24_měsíců. Na funkčnost a bezchybnost software je záruka 6_měsíců v rámci podpory zdarma, v dalším období pak v rámci předplatného.[br2]Pokud se přidáte k_našim předplatitelům, budete mít záruku dostupnosti všech vydaných nových verzí programu i_v_budoucnu.[br2] [b:V případě pronájmu jsou i_nové vydané verze již zahrnuty v_ceně měsíčního paušálu.] Co když si nebudu s něčím vědět rady? Prvních 6 měsíců budete mít podporu v pracovní dny od 8 do 16h zdarma. Můžete zavolat s_jakýmkoli dotazem a_bez obav z_dalších poplatků. Po uplynutí 6_měsíců - budete-li mít zájem - si můžete podporu předplatit i_pro další období.[br2] V případě pronájmu je veškerá podpora již zahrnuta v_ceně měsíčního paušálu. Co když se mi něco porouchá mimo pracovní dobu podpory (8-16h)? Za mírný poplatek je možné získat službu "Podpora PLUS". Pak můžete volat každý den, vč. víkendů a_svátků, kdykoli od 8_až do 22h. Kolik mě bude stát zavolání na ABX hot-line? Vůbec nic - pokud máte podporu zdarma (6_měsíců po zakoupení systému nebo v rámci pronájmu), nebo jste předplatitelem podpory. U nás se - na rozdíl od jiných pokladních systémů - za čas, který_s vámi protelefonujeme, nic neplatí! Stejně tak vám zdarma odpovíme i_na písemný dotaz.[br2] V případě pronájmu je veškerá podpora již zahrnuta v_ceně měsíčního paušálu. Co je součástí technické podpory a_kolik podpora stojí? Technická podpora zahrnuje veškerou pomoc po telefonu, včetně případného připojení k_vašemu počítači pomocí vzdálené správy TeamViewer. Zodpovíme také vaše písemné dotazy a_máte nárok na nejnovější verze našich programů.[br2] Při vyřizování požadavků nedržíme v_ruce stopky; strávený čas neúčtujeme. Po uplynutí 6_měsíců od zakoupení programu, kdy je veškerá podpora zdarma, vám nabídneme předplatné pro další období: výše ročního paušálu závisí na typu a_počtu licencí, počtu pokladen a_podobně.[br2] Orientační cenu vám sdělíme na vyžádání.[br2] V případě pronájmu je veškerá podpora již zahrnuta v_ceně měsíčního paušálu.

Ostatní

Funguje Harsys stejně jako registrační pokladna? Podporuje EET? Harsys samozřejmě plně nahradí jakoukoli klasickou "registrační pokladnu", a nejen to - poskytuje spustu funkcí a přehledů, které tlačítkové klasické pokladny nemají a_ani nemohou mít.[br2] EET modul je stále součástí programu Harsys, přestože EET je již delší dobu zrušena a_EET servery finanční správy jsou mimo provoz. Pokud by případně došlo k_obnovení EET v původním stavu, bude možné modul znovu aktivovat.
Nenašli jste zde odpověď na vaši otázku? Volejte [tel:353 561 986] nebo nám [a:napište](/napiste-nam).
arrow-up-up